רשימת בגדי בגדי גברים מסוגננים הגדולים ביותר של השנה

של בגדי בגדי גברים מסוגננים הגדולים ביותר של השנה
01/08/2019, פורסם על ידי Alanic Global
דפוסי אופנה כמו גם שכונת בגדי הגברים לא בהכרח הולכים יד ביד. בדרך כלל תבחין במחלקת בגדי הגברים שחוזרים לאותו סגנון ישן בדיוק המורכב בעיקר מקלאסיקות כמו גם חתיכות בגדים נטולי סיכון. אם כי אתה רוצה לבצע שינוי בארון הבגדים שלך, כמו גם להביא לבגדים כאלה שהם ניסיוניים כמו גם טרנדיים.

יצרני בגדי תווית אישיים פופולריים הציגו אוסף מיוחד שתוכלו להסתכל עליו בהחלט. מכאן שבדק בבלוג למטה כדי להבין הרבה יותר על סוגים שונים של חתיכות בגדי גברים מסוגננים שתוכלו להשקיע בהם.

עריכת אביב
פרחים כמו גם צבעים הם האלמנטים הדומיננטיים של העונה. אם אתה מעוניין לשלב כמה צבעים בהירים בלבוש היומיומי שלך, בחר לחלוטין את טיז הטכניקולור שיש לו דפוס וינטג ‘שכבה.

כאשר זה נוגע לספורט בלבוש עליון בצבע בהיר, דאג להוריד את החלקים המשלימים במיוחד את המכנסיים. בהתייחס לנעליים, רצוי להישאר עם שיחה בהצהרה גוונים מוצקים.
חובב קיץ
הקיץ עוסק בזוהר מוזהב, צבעי שקיעה כמו גם גוונים אומבריים. למען האמת אתה יכול אפילו להסתובב עם גוונים אדמתיים כמו אדום לבנים צהובות חרדל, מרסלה כמו גם ירוק יער. השיטה הטובה ביותר לטלטל את אחד הטיזים התוססים הללו לקיץ היא על ידי בחירת מכנסי ג’ינס כחלק מהלבוש התחתון שלך.

ג’ינס פועלים כמו קסם לקיץ, מכיוון שאלו מוסיפים לבוש אווירה מסורתית ועם זאת חכמה. התרחק מהגרסאות הקרועות כמו גם בחר משהו מסורתי כמו גם נצחי.
פלטת סתיו
כשאנחנו מדברים על נפילה, בטח לא יהיה מקום לחתיכות בגדים מעייפים. הישאר עם נייטרלים עם זאת אל תעשה את זה גם נמוך. טי בז ‘עם רקמה לבנה לאורך קו הקו הוא נהדר. יחד עם זה צ’ינוס שחור הם משהו שיעבוד בסדר גמור.

מלבד זאת, עבור ההלבשה החיצונית להישאר עם מפציץ או אפילו קפוצ’ונים שנמצאים בצבעים עשירים של אפור פחם או אפילו כחול חצות. בחר צבעים ניטרליים כאלה שיכולים להיות בשכבה מבלי לגרום לבוש שלך להיראות כמו אסון.

להט חורפי
בוא החורף, כולנו נוטים לצרור בכמה שכבות בגדים. במקרה זה, ל- TEE יש נטייה להסתיר בחתיכות הבגדים. מכאן שהשיטה הטובה ביותר שתוכלו להדגיש אותה היא על ידי בחירת חולצות טי דפוקיות כהות כמו גם ז’קט ניטרלי גוון אור. אתה יכול אפילו לתאום את צבע חולצות הטי עם המכנסיים כדי לייצר צללית בולטת.

עבור הנעליים, רצוי לבחור זוג מגפיים חומים וינטג ‘כדי לסכם את המראה.
כל העונות
אם יש שיטה אחת שתוכלו ללבוש לבוש חולצות טי במשך כל השנה, אז זה בהחלט צריך להיות שכבה אחת עם ז’קט ג’ינס. עבור המכנסיים, אתה יכול לבחור משהו בג’ינס או להישאר עם צ’ינוס כדי לסכם את המראה. לבוש הנובע משילוב צבע מאוזן יעבוד מצוין כל השנה. אל תנגן עם המון צבעים כמו גוון שלישייה יספיק.

קמעונאים שרוצים לכלול בגדי סיטונאות גברים בחנות שלהם יכולים ליצור קשר עם אחד הספקים הבולטים בענף. כל מה שאתה דרישה לעשות הוא לחפש עם האוסף המיוחד, כמו גם לציין את הצרכים בתפזורת לצוות Assist. בחר את החלקים הדרושים וכן ציין את הצרכים בתפזורת לצוות Assist.

תגיות:
בגדי גברים ארה”ב
בגדים סיטוניים לגברים
בגדים סיטוניים לגברים ארה”ב
בגדי תווית פרטיים
יצרני בגדי תווית פרטיים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *