אמנות רחוב-ג’ורג ‘רודריגז

קנו גלולות לויטרה גנריות ברשת
מילי: Times New Roman, Serif; “> חורחה רודריגז גרדה צילם 34 תמונות של תושבי בדלונה, אחד מכל אחד ממחוזות העיר, ומיזוג אותם כדי ליצור ‘פנים מורכבות’. התמונה שהתקבלה מייצגת את פני העיר. קיר זה הוא 400 מ”ר ולקח 5 ימים להשלים
חורחה יוצר דיוקנאות קיר עצומים של אנשים במקומות ציבוריים שכולם יוכלו ליהנות מהם. הוא אמן עמוק מאוד עם חזון מורכב על החיים.
“הרעיון שלי הוא להראות שכולנו צריכים להיראות בכבוד. אני מאמין שזהותנו צריכה לבוא מבפנים לא מהמותגים שאנחנו לובשים. עלינו לשאול מי בוחר את הסמלים התרבותיים שלנו ומודלים לחיקוי, הערכים והאסתטיקה שלנו. אנו חיים בתקופה שהייתה מניפולציה של חברות הפכה למעודנת ויעילה מאוד. במניפולציה של “טרור” יש בבסיסו את הנחת היסוד של האדם שנחשב להחלפה כדי לשנות את חשיבת הקבוצה הגדולה יותר. על ידי מתן חשיבות לכל חיים אני רוצה לתת חשיבות לאמפתיה. ” (חורחה רודריגז גרדה)
אמנות רחוב ארטסטריט
רחוב ארטסטריט ארטסטריט ארטסטריט ארטסטריט ארטסטריט ארט ג’ורג ‘רודריגז גרדה צילם 34 צילומים של תושבי בדלונה, אחד מכל אחד מהמחוזות בעיר, ומיזוג אותם כדי ליצור’ פנים מורכבות ‘. התמונה שהתקבלה מייצגת את פני העיר. חומה זו היא 400 מ”ר ולקח 5 ימים להשלים. הישגיו, הקוהרנטיות שלו, ופאר האנושות בעבודתו, מציבים אותו בין מיטב האמנים בדורנו. בעזרת מילים שאינן שלי, “זהותו כובשות את הבד של הערים שלנו, מאכלסות אותן עם המהות הנותרת המופלאה של אנשים.

0/5 (0 ביקורות)

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *