תחרות UTGP העולמית: הפק סגנון חולצות טי נינטנדו תמורת 10,000 $!

UTGP 2017: תחרות בסגנון חולצות טי נינטנדו בשווי 10,000 $
ענקית משחקי הווידיאו היפנית נינטנדו התחברה עם המותג Tee Shirts Uniqlo כדי להביא לך את התחרות הגדולה ביותר בסגנון Tee Shirts בעולם. מובן כי יוניקלו מציג את התחרות העולמית מאז 2011 עם מגוון נושאים, מלחמת הכוכבים כזו, פיקסאר, להקות רוק כמו גם יותר.
השנה הסגנון הוא נינטנדו כמו גם מעצבי חולצות טי ברחבי העולם (אנשי מקצוע כמו גם חובבים), ללא קשר לגיל, לאום, מין או כל סוג של שיוך אחר יכולים להוסיף את הכניסות שלהם לאפשרות לזכות בפרס הענק של 10 $ 000! גם הפרס השני אינו מובן מאליו: 3000 $ ואילו הפרסים הכלליים יהיו של 500 $. גם הפרס הגדול וגם הזוכים בפרס השני יוזמנו לטקס פרס רשמי בו הם יספקו את שיגרו מיאמוטו!
אתה יכול להשתמש בכל סוג של הדמויות המופיעות בסדרת המשחקים: “סדרת סופר מריו, סדרת זלדה, סדרת פוקימון, סדרת Crossing Animal, Star Fox, סדרת Pikmin, סדרת Metroid, סדרת קירבי, סדרת Donkey Kong, כמו גם Splatoon.
כל מערך המידע אודות תהליך ההגשה, חומר הסגנון כמו גם מגבלות זכויות יוצרים אחרות מוגדרות בסעיף השאלות והתשובות באתר.
בהתחשב בטירוף שהתפתח בעמידה בהצגת אפליקציית פוקימון גו, זה היה צפוי שיהיה לו משהו מתחום משחקי הווידיאו. כמו כן, שכונת סגנון החולצות TEE מובנת בזיקה שלה כלפי דמויות תרבות הפופ, במיוחד משחקי וידאו מסורתיים.
והתחרות הופכת להיות מפתה עוד יותר מאז של הבחור הראשי שישפט את הסגנונות – לא אחר מאשר המנכ”ל הבכיר כמו גם עמית חדשני בנינטנדו, שיגרו מיאמוטו עצמו.
הקפד להגיש את הכניסות שלך עד ה -1 באוגוסט 2016! הזוכים שנבחרו יודפסו הסגנונות שלהם לעונת אביב 2017.

0/5 (0 ביקורות)

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *