ההיסטוריה של חולצת הטריקו

חולצת הטריקו שהייתה בימינו כל כך פופולרית בכל רחבי כדור הארץ נאלצה לסבול מספר סכסוכים שנוי במחלוקת עד שהיא התקבלה כחתיכת בגדים בפני עצמה.
הכי מצחיק שזה נשמע היום, חולצות טריקו החלו כתחתונים. זו לא הייתה החזייה; זה לא היה הזפיר או הברכיים, אלא חולצת הטריקו. במהלך מלחמת העולם הראשונה, החיילים האמריקאים התמודדו עם חימום במשימתם והם ראו שהאירופאים מתמודדים עם הקיץ מחממים הרבה יותר קלים, מכיוון שהיו להם חולצות טריקו כותנה קלות כתחתונים, ואילו האמריקאים היו פלנל צמר. אז, המקום הראשון בו נמצאה חולצת הטריקו הייתה אירופה, ובאמצעותה היא הגיעה לכל העולם. במהלך מלחמת העולם השנייה, לכל חייל הייתה חולצת טריקו כתחתונים.
הזמנים האלה אופנה לא התקבלה בקלות באותה מידה שהיא כיום, כל אלמנט בגדים חדש נאלץ לסבול ביקורת קשה לפני שהוא נסבל ומסיבה זו ללבוש.
התעשייה ההוליוודית תרמה במידה ניכרת לחולצות טריקו המתפתחות ממצב תחתונים לזה של אלמנט בגדים בפני עצמו. ג’ון וויין, מרלון ברנדו וג’יימס דין היו הראשונים שהזעמו את הקהל בכך שהם לבשו את התחתונים שלהם בטלוויזיה הלאומית.
חולצת טריקו היסטוריה מרלון ברנדו לבש את חולצת הטריקו שלו נקרע בסרטו “חשמלית בשם תשוקה”, ואילו ג’יימס דין לבש את חולצת הטריקו שלו בלי שום דבר שמכסה אותו בסרטו “מורד בלי סיבה”. בשל נושא הסרט, חולצת הטריקו נחשבה גם לסמל למרד הנוער והיא נחשבה למגניבה ולבסוף מקובלת.
היסטוריה של חולצת טריקו שם, חולצת טריקו, הגיעה מצורתו הקלה, האות “T”, ובסוף מלחמות העולם, ההיסטוריה של חולצת הטריקו עומדת להסתיים.

0/5 (0 ביקורות)

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *