קו בגדי רחוב Funkrush שחרר את קולקציית הסתיו/החורף שלהם

קו בגדי רחוב Funkrush סתיו/אוסף חורף
קו בגדי בגדי רחוב, Funkrush, הוציאו את קולקציית הסתיו/החורף שלהם בדיוק בזמן לחג המולד.

בעקבות שורשיה של חברה הטוענת שהם ‘נולדים ומגדלים בגטו המקוון’, הרבה מהעיצובים נוצרו בהשראת נושאים עירוניים ואמנות רחוב עם אחרים המבוססים על איור ותרבות פופ. הקולקציה נוהגת לעבר שווקים אלה, נוגעת במוזיקה ובסצינות האלטרנטיביות, עם עיצובים מבוססי גרפיטי בהירים, פאנקיים וגרפיטי.

האמן הדיגיטלי עטור הפרסים, ובעלים של Funkrush, פיט הריסון, ראו הזדמנות להפגיש מאיירים מכל העולם כדי לשתף פעולה באוסף של עיצובים. פיט בחר במוצא לעיצובים, ומודע לעליית תרבות חולצת הטריקו בתעשיית האופנה של ימינו, בחר להקים, Funkrush. מכיוון שהחברה צמחה רק מ -10 עיצובים, ליותר ממאה מוצרים, הכוללים כיום, חולצות, קפוצ’ונים, הדפסים, צעצועים ואביזרים, וחברתי שנמתח באופן קולקטיבי ליותר מ 100,000.

בתור גרפיקה פיט, בהחלט הטביע את חותמו, עם אהבתו לאמנות רחוב ותרבות הנוער מציב אותו בצורה מושלמת כדי ליצור יצירות גרפיות שהיוו השראה לרבים, בעוד שתשומת ליבו לפרטים וכישרונותיו היצירתיים מבטיחים שכל פרויקט מטופל עם כשרון אישי צפוי ממישהו מהקליבר שלו. עם רשימה ארוכה של לקוחות קודמים, הכוללת קוקה קולה, בלקברי, נייקי, דולצ’ה וגבאנה, ב.מ.וו, גינס, סקיי ומיקרוסופט, כדי להזכיר כמה ו

0/5 (0 ביקורות)

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *