לך צבעוני ומואר העונה בחדר הכושר

צאו צבעוני ומוארים העונה בחדר הכושר
29/08/2018, הועלה על ידי Alanic Global
כשהשעון מתקתק במהירות, כולם, שנמצאים בסוף שנות העשרים לחייהם, מרגישים את הדחף לפגוע בחדר הכושר בקרוב ביותר. אמנם יכולות להיות סיבות רבות לאותו הדבר, אך סיבות שלא נרצה להעמיק בהן, אך בהחלט היינו רוצים לא להיות כמו השאר ולעקוב אחר הצהרת סגנון ארצית דומה כל יום בחדר הכושר. אז, אתה הולך לגריי-מסלול-מסלול, ובוא נכניס כמה חתכים וצבעים טרנדיים לחדר הכושר.

חלק מהדרכים בהן תוכלו להנחיל התקפי צבע לתלבושות הכושר שלכם, ועשויות להשתמש באותה מטרה שכיבה גם ניתנות להלן –

אפור ושחור הם לא הצבעים היחידים בפלטה: נו באמת, בואו נלמד את הקו הזה בעל פה עכשיו כדי שנוכל להשקיע בכמה אימוני מסלול צבעוניים, גרביים ונעלי ספורט, ונשאיר לבד את האפור, השחורים והלבנים במשך זמן מה. בימינו, ורודים, בלוז וצהוב הם בין הצבעים המגמה – בוחרים את אלה ומשחקים עם כמות הבהירות, והיו כוכבים בחדר הכושר תוך זמן קצר!
גם נעלי ספורט יכולות להיות צבעוניות: וגם, נכון זה מה שאמרנו בדיוק עכשיו! השקיעו בנעלי ספורט דינאמיות ומוארות. בימינו, נעלי בד מודפסות וצבועות נמצאות גם כן. אתה עלול לקבל זוג כאלה. ואם יש לך נעלי בד טובות אך מונוטוניות בביתך, אל תזרוק אותן. הוציאו את האמן שבתוככם וצבעו אותם בצבעים ועיצובים רבים באמצעות צבעי בדים. זה כיף – הן פנימה והן החוצה!
חותלות מודפסות כל כך: חותלות מודפסות הן אחד הנשק הטוב ביותר להיראות ולהרגיש מרהיב הן בחדר הכושר והן בחוץ. אחד ההילוכים הבסיסיים של “Athleisure”, רוכש חותלות מודפסות מופשטות בצבעים רבים, וצוות אותם עם טיזם המוצל של כותנה המוצלת של הכותנה. הגרביים צריכים להיות באורך הקרסול או סתם אלה הצבעוניים החמודים החמודים. הם מוסיפים רק את המקף הטוב ביותר של קיצוניות מבלי לעבור את החלק העליון! אתה עלול לקבל את החותלות הללו בכמויות גדולות מספקי הלבשה כושר סיטונאי.
התאם חזיות ספורט עם המכנסיים שלך: אם אתה לובש מכנסי מונוטון, אז חבר אותם לחזיות ספורט באותו צבע. אתה יכול לזרוק קפוצ’ון מודפס של פופ מעל חזיית הספורט, ולשנות את כל המראה שלך מלהיות מפוכח עד מטורף! חוץ מזה, אפקט חסימת הצבעים הזה בהחלט יאפשר לטמפרטורה כואבת בחדר הכושר! עם זאת, הקפידו לא להאיר את הדברים הרבה יותר מהצורך, ונסו לשמור על החזיות והמכנסיים בגווני פסטל. מפיקי בגדי הכושר הטובים ביותר ינחו אתכם למוצרים הטובים ביותר לתערובת והתאמה.

תגיות:
ספקי לבוש כושר
יצרני בגדי כושר
לבוש כושר סיטונאי
ספקי לבוש כושר סיטונאי
בגדי כושר סיטונאיים
יצרני בגדי כושר סיטונאיים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *