המדריך שלך לקוד שמלת נינוח חכם

המדריך שלך לקוד שמלת נינוח חכם
04/12/2019, פורסם על ידי Alanic Global
למי שנכלל בעבודה חדשנית, להתלבש לסביבת העבודה אינה קשה. עם זאת, יש מקרים שבהם תרצה לטעום דברים. מכאן שכל מה שאתה דרישה לעשות הוא לבחור חתיכות בגדים כאלה שניתן להזדווג עם חתיכות הבגדים הקשות.

למען האמת, אחד מספקי הבגדים של הנשים הבולטות כמו גם בסטונאות קיד, הציג אוסף מיוחד של בגדים שתוכלו להסתכל עליהם לחלוטין. מכאן שבדק בבלוג למטה כדי להבין הרבה יותר על אותו דבר.

מכנסי סיגריות
מכנסי סיגריות מתקרבים שנייה למכנסי הפלנל. אלה הטובים ביותר לימים ההם שבהם אתה רוצה ללבוש משהו קצוץ כמו גם קלאסי. מכאן, האמינו על חולצת טי לבן מצוידת שניתן להשתמש בה עם קפוצ’ון קצוץ. אתה יכול אפילו להחליף את הקפוצ’ון למקטורן עור אם הוא גם קריר בחוץ כמו שאתה צריך לבלות זמן רב בעשיית כל העבודה החיצונית.
ג’ינס ללא קרעים
תודה לאל! הג’ינס המסורתי חוזר. הקרוע בסופו של דבר היו הרבה בנקודה ספציפית כמו גם זכו במקצת מצב זבל למצבו החשוף של הכל. אם אתה מתלהב מחתיכות בגדים חסרי גיל, הדבר הטוב ביותר שאתה יכול לבחור הוא ג’ינס כביסה בינונית שיכול להיות תולעת עם החלק העליון הנשיאה. לבוש זה עובד טוב בימים ההם שבהם אתה רוצה להדביק את החברים הטובים שלך אחרי המשרד.

חצאיות אורך MIDI
אם אתה רוצה להתנדנד בחתיכות בגדים נוחים כמו גם להיות תלוי בחצאית אורך MIDI למטרה זו. זה זורם, אלגנטי כמו גם רב תכליתי משמעותי. אתה יכול ללבוש אותו עם חולצת טי הוואי מודפסת או לבחור בחלק העליון של צווארון V כדי לעשות את טכניקת הסגנון עבורך. עבור השכבה למעלה אתה יכול להישאר עם בלייזר גדול שיאפשר לך להסתכם במראה.

בעלי עסקים שרוצים לכלול בגדי סובלימציה בחנות שלהם יכולים ליצור קשר עם אחד היצרנים הבולטים. חפש עם אוסף הבגדים הגדול, בחר את היצירות הדרושות וכן ציין את הצרכים בתפזורת לצוות הסיוע. אתה יכול אפילו לקבל שיעורי הנחה על אותו דבר.

תגיות:
שמלה יומיומית
יצרני שמלות מזדמנים
ספקי שמלות מזדמנים
בגדי סובלימציה
ספקי בגדי צעירים סיטוניים

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *