במבט לאחור על 3 מגמות הכושר הגדולות ביותר של 2018

במבט לאחור על 3 מגמות הכושר הגדולות ביותר של 2018
16/12/2018, הועלה על ידי Alanic Global
שנה נוספת נוגעת לסיום. אבל כיום, המאמר לא הולך להיות חיזוי נוסף לשנת 2019. כיום, המוקד יהיה על מגמות הכושר שהסתערו על הענף בשנת 2018. מגמות אלה עדיין הולכות וחזקות וימשיכו לטפס על מדרגות ההצלחה ב גם העתיד. להלן בודק את מגמות הכושר ששנו את פני ענף הכושר. רוצה לדעת מה הם? המשך לגלול למטה.

טכנולוגיה לבישה
אחד השיאים הגדולים ביותר של 2018 היה טכנולוגיה לבישה, יד למטה. הטכנולוגיה המתקדמת החליקה את כולם נותרו ואידיאליים וזכתה במקום העיקרי כיוון שרוב היא צריכה לקבל את זה. לא, אנחנו לא אומרים שהמגמה נגמרה מכיוון שזה רחוק מלהיות האמת. אף אחד מהטרנדים המוצגים ברשימה זו אינו. אבל הטכנולוגיה שניתן ללבוש היא רק להתחיל איתנו. מעקב הכושר נהנה היה ה- ACME העיקרי מכיוון שהוא עשוי לעשות כל מה שאתה יכול לבקש. החל מהתיעוד של הקלוריות הנצרכות למספר הצעדים שננקטו בכל יום, זה עושה הכל. מדידת דופק, תזכורות צעד, מעקב אחר מסלול GPS והרבה טכנאים כאלה התפתחו במהלך השנים. התאימות שיש לגאדג’טים היי -טק עם הטלפון שלנו הופכת אותם לקלים לשימוש, ומכאן, בנוסף פופולריים. בעיית הדיוק נפטרת בהצלחה על ידי יצרני בגדי הכושר שמעדכנים כעת את המשחק שלהם על ידי הכללת טכנאים לבישים אלה באוסף שלהם.

אימון כח
אתה חושב להיות חוף; אתה צריך להיות באולפן כל הפעמים שמבצע כמה מהלכים קרדיו מוזרים? ובכן, הימים האלה כבר מזמן נעלמו! אימוני כוח מגובים על ידי המדע שכן יש לו כמה יתרונות ניכרים. משיפור אריכות ימים וכלה בבניית שרירים, החל מהגנה עלייך מפני סוכרת ועד עצירת כאבי הגב, אימוני הכוח הם הטוב מסביב. לא יהיה נכון שלא להזכיר כי נוכחותם אינה חדשה בעולם הכושר; עם זאת, 2018 חלה גל פתאומי בפופולריות שלהם, בין היתר בגלל הגמישות שהם מציעים. תרגילים אלה יכולים להיעשות בסלון שלך, לא לובשים אלא חזיית ספורט (גברים יכולים ללכת בלי עליון לחלוטין!) ומכנסי דחיסה. כמו כן, באופן מפתיע, מספר החברות המבצעות אימוני כוח הוגבר מכיוון שיש לו כמה השפעות מטורפות על חילוף החומרים הכללי.

יוֹגָה
שגרת הכושר הזו קיימת כל כך הרבה זמן עד שאנחנו כנראה שוכחים שיוגה הפכה לחלק מהחיים המודרניים רק לפני כמה שנים. לאלפי היוגה בת השנים יש שפע של יתרונות להציע- היא מסייעת לירידה במשקל, היא מגדילה את היציבות הנפשית, מחזקת את הגוף, נלחמת במחלות ומשפרת גם את איכות החיים. אז לכל מי ששואל מדוע זה פופולרי? למה לא! יוגה המשיכה להרשים מיליוני אנשים, והוסיפה הרבה יותר מספרים לתרגול הזן שלהם. ישנם סוגים שונים של יוגה המתורגלים ברחבי העולם, למשל, אשטנגה, האטה וויניאסה הם הפופולריים ביותר. יוגה ביקראם או הידועה בחיבה בשם יוגה חמה צברה תאוצה בשנים האחרונות. מגמת הכושר הזו לא הולכת לשום מקום ומייצרי בגדי יוגה ימשיכו לתת לנו את היצירות הטובות ביותר ואת היצירות הכי טרנדיות בענף.

הכינו את עצמכם לשנת 2019, אך המגמות הללו משנת 2018 כאן כדי להישאר הרבה זמן.

תגיות:
יצרני הלבשת כושר
יצרני בגדי כושר
יצרני בגדי יוגה

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *