אינסטגרם מוצף בסגנונות מדהימים בבגדי אימון סיטונאי

אינסטגרם מוצף בסגנונות מדהימים בבגדי אימון סיטונאי
01/10/2017, הועלה על ידי Alanic Global
החל מהופעתם של מותגי בגדי כושר חדשים, ועד כניסה של נסיגת הקטיפה של שנות ה -90 ועד סצנת האופנה הכושר, שוק ההלבשה הפעילה רואה ללא הפסקה פיתולים המגדירים חידוש. גם הקלאסיקות הנוחות, הדפסי ההצהרה והפרטים המורחבים על סיכות ארונות הכושר, מהורה של רעננות נתקלה גם בתרחיש האופנה הכושר השנה. למרות שאתה מכיר הכל מהסלבס או במגזינים, המקום הטוב ביותר להיתקל בשינויים האלה הוא פלטפורמת המדיה החברתית באינסטגרם. זה משמש כמקום פנטסטי להשיג תשומת לב למגוון הסקסי והחכם ביותר של רעיונות לבוש המסתובבים כל יום.

יצרני בגדי הכושר מביאים אפשרויות חדשות למותג עבור פריקי האימון, ואלה זמינים בקלות בשיעורים נוחים בחנויות הקמעונאיות המובילות. המגוון המרהיב של רעיון הסגנונות האפשרי בבגדי האימון הסיטונאי הטרי גולשים גם הם באופן נרחב באינסטגרם.

הנה כמה מהם.
גדול מדי הוא המגניב החדש
הייתה תקופה שלבישת בגדי אימון הייתה כל כך סקסית בפריטים לבגדים מצוידים וצמודים. כיום התרחיש השתנה והסווטשירטים הגדולים חוזרים לפעולה למפגשי האימון האמצעיים והפחות נמרצים בחדר הכושר. כמו כן, קלאסיקת האימון הזו מקבלת עדכון יפה עם בדים מפוארים מנצנצים וקישוטים עדינים.
לעבור מפרחים, שכן טרופי הוא השיגעון
במקום אותן פרחים ישנים, הגיע הזמן לעדכן את הארון שלך עם הבגדים המודפסים הטרופיים המובלטים עם מוטיבים טרופיים. מעצי דקל ופרחים ועד חסימת צבע ניאופרן בגוונים בהירים מרוצים, הבגדים המודפסים הטרופיים, ובמיוחד החותלות מגמות באופן נרחב.

החתולים החמים והטנקים הפתוחים
הגיע הזמן להיראות סקסי ולהרגיש נושם ונוח בגופיות החתוכות והלא גביות. חפש מחשופים אלגנטיים חתוכים בלייזר וגב מפותח באופן מסובך וניתן ללבוש אותם גם למסיבות ובאירועים מזדמנים אחרים הנושאים מראה חכם חכם.
המפציצים ידידותיים להזיעה עכשיו
המפציצים העשויים מבדים סינטטיים היי -טק מתחייבים על זיעה ולחות מפתחים בקלות, ושומרים על לובש טרי ונוח. יצרני בגדי היוגה המובילים מפנים את מקומם לזיעה אופנתית מפציצים בחינם לחלוטין השנה.
יבול טיז או ברלטים?
הברלטות הטכניות אך הטרנדיות והחלקים היבול הם שלטון השנה, עם חתכים שהם נוחים ותומכים מאוד.

מלבד אלה, מפיקי מכנסי היוגה הנחשבים הביאו את האוסף האחרון של מכנסי הרשת.

תגיות:
יצרני בגדי כושר
בגדי אימון סיטונאיים
יצרני בגדי יוגה
יצרני מכנסי יוגה

0 0 קולות
דירוג מאמרים

התחברות

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

תווית

שֵׁם*

אימייל*

כתובת אתר

0 תגובות

פידבקים מקוונים
צפה בכל התגובות

Posted in: Uncategorized

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *